Please use this identifier to cite or link to this item: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/833
Title: The effects of formative assessments on listening skills performance of non- English major students at A University in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn Anh Thi
Keywords: English major
Listening skills
Issue Date: 11-Apr-2023
Publisher: Thư viện ĐH. KHXH&NV
Series/Report no.: 230262;
Abstract: KẾT QUẢ KIỂM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn):
- Tỷ lệ trùng lặp chung: 21%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 21%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0%
Description: Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin
URI: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/833
Appears in Collections:Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.NguyenAnhThi_BM01-PDNKTTLDL.pdf
  Restricted Access
411.19 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
2.NguyenAnhThi_FileChinhvan.pdf
  Restricted Access
1.29 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
3.NguyenAnhThi_KQKTTLDL.pdf
  Restricted Access
879.38 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
4.NguyenAnhThi_BCKQ.pdf
  Restricted Access
8.55 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
NguyenAnhThi_LV_G_230262.docx
  Restricted Access
454.8 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.