Please use this identifier to cite or link to this item: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/648
Title: Investigating EFL students’ perceptions of task-based language teaching: a case study among second-year non-English majors at University of Science
Authors: Đinh Thị Nguyên Anh
Keywords: Investigating EFL
University of Science
Issue Date: 18-Oct-2021
Publisher: Thư viện ĐH. KHXH&NV
Series/Report no.: 210363;
Abstract: KẾT QUẢ KIỂM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn):
- Tỷ lệ trùng lặp chung: 7%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 7%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0%
Description: Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin
URI: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/648
Appears in Collections:Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.DinhThiNguyenAnh_BM01-PDNKTTLDL.pdf
  Restricted Access
264.6 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
2.DinhThiNguyenAnh_BM03-DMTLTK.pdf
  Restricted Access
242.9 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
4.DinhThiNguyenAnh_KQKTTLDL.pdf
  Restricted Access
609.63 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
5.DinhThiNguyenAnh_BCKQ.pdf
  Restricted Access
13.37 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
6.DinhThiNguyenAnh_BCTomtat_SSvoichinhtacgia.pdf
  Restricted Access
56.95 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
7.DinhThiNguyenAnh_BCChitiet_SSvoichinhtacgia.pdf
  Restricted Access
1.52 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
8.DinhThiNguyenAnh_LA_G_210363.docx
  Restricted Access
220.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.