Please use this identifier to cite or link to this item: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/114
Title: The Effects of Processing Instruction on the Learning of Past Simple: A Comparative Study among Vietnamese Young Learners
Authors: Kỹ Trần Minh Uyên
Keywords: Processing Instruction
Learning
Vietnamese Young
Issue Date: 1-Jun-2021
Publisher: Thư viện ĐH. KHXH&NV
Series/Report no.: 210122;
Abstract: KẾT QUẢ KIÊM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn):
- Tỷ lệ trùng lặp chung: 11%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 11%
- Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0%
Description: Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin
URI: https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/114
Appears in Collections:Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.KyTranMinhUyen_BM01-PDNKTTLDL.pdf
  Restricted Access
401.21 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
2.KyTranMinhUyen_BM03-DMTLTK.pdf
  Restricted Access
361.13 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
3.KyTranMinhUyen_Filechinhvan.pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
4.KyTranMinhUyen_KQKTTLDL.pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
6.KyTranMinhUyen_BCTomtat_SSvoichinhtacgia.pdf
  Restricted Access
214.66 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
7.KyTranMinhUyen_BCTomtat_SSvoichinhtacgia.pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy
KyTranMinhUyen_LV_G_210122.pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.