Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kỹ Trần Minh Uyên | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T10:44:52Z | - |
dc.date.available | 2021-09-22T10:44:52Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-01 | - |
dc.identifier.uri | https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/114 | - |
dc.description | Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin | en_US |
dc.description.abstract | KẾT QUẢ KIÊM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn): | en_US |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp chung: 11% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 11% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0% | - |
dc.publisher | Thư viện ĐH. KHXH&NV | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 210122; | - |
dc.subject | Processing Instruction | en_US |
dc.subject | Learning | en_US |
dc.subject | Vietnamese Young | en_US |
dc.title | The Effects of Processing Instruction on the Learning of Past Simple: A Comparative Study among Vietnamese Young Learners | en_US |
dc.type | Dataset | en_US |
Appears in Collections: | Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1.KyTranMinhUyen_BM01-PDNKTTLDL.pdf Restricted Access | 401.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
2.KyTranMinhUyen_BM03-DMTLTK.pdf Restricted Access | 361.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
3.KyTranMinhUyen_Filechinhvan.pdf Restricted Access | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
4.KyTranMinhUyen_KQKTTLDL.pdf Restricted Access | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
6.KyTranMinhUyen_BCTomtat_SSvoichinhtacgia.pdf Restricted Access | 214.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
7.KyTranMinhUyen_BCTomtat_SSvoichinhtacgia.pdf Restricted Access | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
KyTranMinhUyen_LV_G_210122.pdf Restricted Access | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.