Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/643
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn Mai Trân | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T02:27:47Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T02:27:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-10-18 | - |
dc.identifier.uri | https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/643 | - |
dc.description | Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin | en_US |
dc.description.abstract | KẾT QUẢ KIỂM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn): | en_US |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp chung: 9% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 9% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0% | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Thư viện ĐH. KHXH&NV | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 210358; | - |
dc.subject | Tiếng Anh - đọc hiểu | en_US |
dc.title | The effects of Questioning-the-Author strategy on EFL young learners’ reading comprehension | en_US |
dc.type | Dataset | en_US |
Appears in Collections: | Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1.NguyenMaiTran_BM01-PDNKTTLDL.pdf Restricted Access | 412.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
2.NguyenMaiTran_BM03-DMTLTK.pdf Restricted Access | 536.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
4.NguyenMaiTran_KQKTTLDL.pdf Restricted Access | 587.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
5.NguyenMaiTran_BCKQ.pdf Restricted Access | 12.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
6.NguyenMaiTran_BCTomtat_SSvoichinhTG.pdf Restricted Access | 66.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
7.NguyenMaiTran_BCChitiet_SSvoichinhTG.pdf Restricted Access | 2.02 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
8.NguyenMaiTran_LA_G_210358.docx Restricted Access | 1.65 MB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.