Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lý, Ngọc Thu Thảo | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T04:12:19Z | - |
dc.date.available | 2023-07-03T04:12:19Z | - |
dc.date.issued | 2023-02-22 | - |
dc.identifier.uri | https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/510 | - |
dc.description | Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin | en_US |
dc.description.abstract | KẾT QUẢ KIỂM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn): | en_US |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp chung: 3% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 3% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0% | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Thư viện ĐH. KHXH&NV | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 230127; | - |
dc.subject | Teaching English | en_US |
dc.subject | Discourse markers | en_US |
dc.subject | Ho Chi Minh city | en_US |
dc.title | Using discourse markers in teaching English paragraph writing - A case study at a university in Ho Chi Minh city. | en_US |
dc.type | Dataset | en_US |
Appears in Collections: | Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1.LyNgocThuThao_BM01-PDNKTTLDL.pdf Restricted Access | 200.89 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
2.LyNgocThuThao_Filechinhvan.pdf Restricted Access | 706.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
3.LyNgocThuThao_KQKTTLDL.pdf Restricted Access | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
4.LyNgocThuThao_BCKQ.pdf Restricted Access | 4.59 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
5.LyNgocThuThao_File-goc.docx Restricted Access | 339.71 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy | |
LyNgocThuThao_LA_G_230127.docx Restricted Access | 339.71 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.