Please use this identifier to cite or link to this item:
https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/464
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tô, Vũ Lê Ngân | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T03:20:49Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T03:20:49Z | - |
dc.date.issued | 2023-01-31 | - |
dc.identifier.uri | https://libmc.hcmussh.edu.vn/handle/123456789/464 | - |
dc.description | Phần mềm kiểm tra trùng lặp Turnitin | en_US |
dc.description.abstract | KẾT QUẢ KIỂM TRA (Tỷ lệ trùng lặp trước khi loại bỏ nguồn): | en_US |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp chung: 26% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm khác: 26% | - |
dc.description.abstract | - Tỷ lệ trùng lặp với các tác phẩm của chính tác giả đã công bố: 0% | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Thư viện ĐH. KHXH&NV | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 230081; | - |
dc.subject | Oral corrective feedback | en_US |
dc.subject | English speaking class | en_US |
dc.title | Teachers’ perceptions and students’ preferences on oral corrective feedback in English speaking classes: a comparative study at new oriental foreign language school. | en_US |
dc.type | Dataset | en_US |
Appears in Collections: | Hồ sơ kiểm tra trùng lặp dữ liệu |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1.ToVuLeNgan_BM01-PDNKTTLDL.pdf Restricted Access | 428.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
2.ToVuLeNgan_Filechinhvan.pdf Restricted Access | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
3.ToVuLeNgan_KQKTTLDL.pdf Restricted Access | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
4.ToVuLeNgan_BCKQ.pdf Restricted Access | 12.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
5.ToVuLeNgan_File-goc.docx Restricted Access | 343.84 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy | |
ToVuLeNgan_LA_G_230081.docx Restricted Access | 343.84 kB | Microsoft Word XML | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.